piątek, 23 grudnia 2016

ZIMOWY "WYPAD" DO WARSZAWY

W nagrodę za ubiegłoroczne sukcesy sportowe ostatni przedświąteczny "szkolny" dzień roku kalendarzowego 2016 spędziliśmy w Warszawie.

Na zbiórce stawiliśmy się o godzinie 5.45. Wszędzie było jeszcze ciemno, więc byliśmy bardzo podekscytowani czekającą nas podróżą.

Gdy dojechaliśmy do Warszawy, od razu udaliśmy się do Muzeum Sportu i Turystyki. W Centrum Olimpijskim poznaliśmy dyscypliny sportowe  pierwszej olimpiady w Grecji, przybliżono nam sylwetki polskich mistrzów olimpijskich. Widzieliśmy m.in. kajak, który pływał Papież Jan Paweł II, znicze olimpijskie z ostatnich kilkunastu lat.

Następnym punktem wycieczki był Stadion Narodowy. Wchodziliśmy na niego jak prawdziwi kibice. Zwiedziliśmy szatnię naszej reprezentacji, poznaliśmy m.in. różne ciekawostki dotyczące zarówno polskiej drużyny narodowej, jak też kibiców, transmisji telewizyjnych.

Po zwiedzeniu Stadionu Narodowego, zjechaliśmy schodami ruchomymi do wypożyczalni łyżew. Szybko założyliśmy odpowiednie ich rozmiary i wyszliśmy na ogromna arenę z lodowiskami. Przed wejściem na lód zostaliśmy poinstruowani, jak bezpiecznie jeździć na łyżwach. Po 1,5 godziny świetnej zabawy musieliśmy "pożegnać się" ze stadionem :(

W drodze powrotnej zajechaliśmy na posiłek do McDonald's, a potem już prosto do domu. W autokarze bawiliśmy się świetnie przy największych muzycznych hitach 2016 roku.
Mamy nadzieję, że taki wyjazd uda nam się jeszcze kiedyś powtórzyć :)